Cos de cumparaturi
Cosul de cumparaturi
Termeni si conditii Contact Intrebari frecvente Despre noi Cum cumpar? Ajutor
Categorii

Cumparaturi de incredere

Cum cumpar

1)Cum comand?

Pentru a lansa o comanda in cadrul magazinului nostru aveti urmatoarele posibilitati:
- On-line de pe  www.vinuri-vinuri.ro  ;   www.vinuri-pe-net.ro ;
- Prin e-mail la adresa mirona.expert@gmail.com
- Prin telefon la numerele

0722.165.662 

0751.249.949

Prin fax la numarul 0344.815.242

Toate comenzile vor fi validate telefonic de catre unul dintre operatorii nostri, prin confirmarea datelor inscrise in formularul de comanda. Tot telefonic se va stabili, de comun acord, ora exacta de livrare in functie de datele inregistrate in formularul de comanda. Comanda care nu face obiectul validarii nu va fi livrata. Produsele vor fi insotite de documente fiscale in conformitate cu legile in vigoare. Produsele sunt verificate din punct de vedere al termenelor de garantie, al aspectului exterior integru si sanatos. Ne rezervam dreptul de a livra comanda Dvs. in limita stocului existent.
Firma noastra detine produse pe stoc, sau le primeste in cel mai scurt timp.
- Daca se doresc si alte produse care nu sunt pe site, asteptam un scurt e-mail prin care precizati clar ce anume doriti si noi le procuram pentru dumneavoastra.
- Produsele se livreaza in 24 - 48H de la primirea comenzi in functie de locatia dumneavoastra
- Plata se efectueaza cash la primirea produselor sau OP,caz in care marfa este livrata dupa confirmarea platii.
- Nu onoram produse prezentate pe acest site, persoanelor care nu au implinit 18 ani, conform legislatiei in vigoare.

2)Cat este minimul de comanda?
- Nu exista comanda minima 

3)Transportul este inclus in pret?
 - Nu. Este achitat de client direct firmei de curierat care livreaza coletul.


4)Unde se livreaza marfa?
- In toata tara

5)Cand se livreaza marfa?
- Comanda se livreaza dupa 24/48h de la confirmare comenzi de catre unul din angajatii nostrii.

6)Cum sunt transportate produsele?
- Marfa este ambalata individual si asigurata pe timpul transportului. 

7) Cum pot adauga la comanda si alte produse care nu se gasesc in cadrul magazinului Dvs.?
- La rubrica ”Observatii” cand intocmiti comanda se pot adauga cerintele dumneavoastra.
- La cerere, va putem livra orice sortiment din  solicitat de dumneavoastra.

8) Exista posibilitatea sa returnez produse?
- La receptionarea comenzii, clientul are posibilitatea sa verifice calitatea produselor si sa refuze anumite articole care nu indeplinesc conditiile de garantie, aspect exterior integru, etc.  Pentru produsele refuzate  banii vor fi returnati clientului.

9)De retinut !!!

Imaginile produselor sunt doar cu titlu de prezentare.Pot exista diferente intre imagini si produsul comandat